Testerzy opiniotwórczego SC Magazine w swoim najnowszym badaniu przyznali urządzeniu UTM gateProtect GPZ 2500 najwyższą liczbę punktów. Dodali je również do grupy rekomendowanych produktów. Rozwiązanie zdobyło najwyższą ocenę (pięć gwiazdek) w pięciu kategoriach – funkcjonalność, łatwość obsługi, wydajność, dokumentacja, pomoc techniczna oraz stosunek ceny do jakości.

SC Magazine szczególną uwagę zwrócił na elastyczność i łatwość konfiguracji urządzenia gateProtect GPZ 2500, podkreślając iż jest ona bardzo prosta nawet w złożonych środowiskach. Administratorzy sieci mogą szybko zapoznać się z konsolą i przy użyciu techniki drag&drop przypisać odpowiednie polityki do poszczególnych obiektów w sieci.

Seria urządzeń gateProtect z oznaczeniem GPZ skierowana jest głównie do średnich i dużych firm. Obejmują one szeroką funkcjonalność UTM (Unified Threat Management), takich jak firewall, intrusion prevention system, filtrowanie treści stron internetowych i poczty elektronicznej, przy jednoczesnej ochronie firmy przed szkodliwym oprogramowaniem, wirusami oraz spamem. Urządzenia gateProtect zapewniają także zarządzanie aplikacjami, single sing-on, ochronę typu zero-day oraz tzw. load balancing i traffic shapping. Cechą wyróżniającą rozwiązania spośród innych jest opatentowany ergonomiczny, graficzny interfejs użytkownika eGUI.

Kilka słów o firmie

Firma gateProtect AG Germany jest wiodącym producentem rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa sieci. Rozwiązania firmy gateProtect łączą w jednym systemie nowoczesne technologie zabezpieczeń i funkcje sieciowe niezbędne w zintegrowanych zabezpieczeniach sieciowych klasy UTM, dedykowanych bramkach VPN czy też rozwiązaniach do filtrowania ruchu webowego i pocztowego.

Tym, co wyróżnia produkty gateProtect, oprócz wiodących technologii, jest unikatowe, ergonomiczne podejście do zarządzania systemami przy wykorzystaniu opatentowanej technologii eGUI® znacznie ułatwiającej pracę z rozwiązaniami gateProtect. Są one projektowane w taki sposób by spełniać wymagania normy ISO 9241 dotyczącej tzw. usability.

Więcej informacji: www.gp.mediarecovery.pl